wtorek, 25 czerwca 2013

Internetowy biznes wymaga nauki

Serwis4u dla Familo

Często w propozycjach internetowego biznesu widzimy obietnice; szybko, łatwo, kilka godzin pracy i wielkie pieniądze. Początkujący internauta może się na to nabrać. Sceptyczny interauta, będzie z góry dmuchał na zimne. Ciekawy internauta postara się poznać, zachowując dystans emocjonalny.

Zachowując dystans poznawałam różne projekty e-biznesu. Wiązało się to między innymi z kolejnymi ofertami typu; Jak pisać bloga, jak robić stronę, co to jest autoresponder itp.  Wtedy to były jeszcze dobrze sprzedające się tematy. Chciałeś się szybko nauczyć by szybko (jak obiecano) zarabiać, musiałeś kupić. Otóż to. „Jak obiecano”,  z tym, że w obietnicy nie podano, że musisz się uczyć. Czujesz się oszukany?  Twój problem. Po co wierzysz w gruszki na wierzbie? :)

Zachowując do oferty dystans, masz świadomość, że nic nie ma za darmo. Wśród tych ofert na pewno będą takie, z których będziesz mógł skorzystać bezpłatnie. To z pewnością opóźni rozwój Twojego biznesu, ale nie koniecznie. Przede wszystkim wiele zależy od Ciebie. 
Może się zdarzyć, że zapłacisz za jakiś kurs, a nie będziesz miał dość samozaparcia do nauki tego, czego nie rozumiesz. Z kolei inny internauta  skorzysta z informacji darmowej i będzie miał tak wiele zamozaparcia, że na pewno nauczy się szybciej. 
Pisać bloga można nauczyć się samodzielnie. Co najmniej blog jest konieczny albo strona. Prosta, inuicyjna i prawie darmowa.
 Do czego to jest potrzebne? Do umieszczenia na stronie autorespondera. Patrz, pierwsza boczna pozycja na tym blogu. To jest zapis na autorespondera. Pierwsze, podstawowe narzędzie jakie powinien mieć każdy, kto chce naprawdę robić biznes w internecie. Narzędzie, bez którego nie obejdzie się żaden biznes, ktore musi mieć swoje miejsce w internecie. Tak zapis na listę autoresponera, jak i polityka prywatności.

To może, a nawet powinno być na początek Twojego e-biznesu. Możesz wybrać bezpłatną wersję autorspondra. Jednak musisz się  szybko nauczyć posługiwania nim. Potem sam zechcesz mieć wersję płatną.

Nie wszyscy piszą o tym. Jakby się bali, że posądzisz ich o chęć zarobienia. Tymczasem trzeba o tym pisać, jeśli chcemy pokazać innym jak się robi e_biznes. W internetowym biznesie, a nawet tylko w dorabianiu, Twoj sukces jest w autoresponderze.


Co powinni mieć partnerzy familo? Stronę, blog, autoresponder. - Wszystko w jednym. To i ja zrobiłam. Opłaciłam domenę i stronę, którą dostałam w takiej formie: http://grazynapreska.pl/. Nie umiem powiedzieć czy polecam, czy też nie polecam. To decyzja indywidualnej osoby. Ja  mam z tą stroną małe problemy. Nie wiele mam czasu do uczenia się zarządzania nią. Rozpoczęłam od zmiany artykułów. Jeśli wszyscy takie dostają, trzeba coś zmienić. Pierwsza mała zmiana, zaakceptowałam i było jak chciałam. Po kilku godziach wchodzę na stronę i jest dokładnie  to samo, co było przed zmianą. Wiem, że inni z powodzeniem zarządzają tą stroną, więc jeśli mogą inni, mogę i ja. Potrzeba jednak czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie i zapraszam do komentowania. Ustawienia pozwalają komentować nawet nie zarejestrowanym osobom. Proszę tylko o rzeczowe komentarze. Takie jakbyś sam/a sobie życzył/a. Tzn. na temat, konkretne, beż wulgaryzmów. Komentarze w stylu - Dobry ten post itp. tylko dla reklamowania siebie będą usuwane. Można dodawać swój link, a nawet proszę to robić, ale jak wspomniałam - przy rzeczowych komentarzach. Dziękuję.